сряда, 31 октомври 2012 г.

Праведно












                                               На опаки.
                                               Обърна ме навън с хастара.
                                               Като вехта дреха.
                                               Като илюзия
                                               от чужди дребни сметки
                                               ме извади.
                                               Като в нерешимо уравнение
                                               от хитра пресметливост ме спаси.
                                               Свали ме на земята
                                               с упорито вдъхновение.
                                               И предизвика електричество
                                               стростно
                                               втривайки се  в мен.
                                               В тътена
                                               на късо съединение да тлеем
                                               полюсите  на греха съедини.

                                               И праведно в безпътица живеем.














 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментарите са Ваша отговорност