вторник, 13 ноември 2012 г.

Хубавица











               Хубава жена.*
 
                        По улицата крачи. 
                  Обсебен съм изцяло -
                  чак не мога да повярвам,
 
                  че  е истинска.
                  Няма по-хубава!



                  Милост!

                  Дори да ме погалиш
                  пак ще съм самотен,
                  ако не си при мен.
                  Чудесна си.
                  Спри за малко, кажи ми нещо.
                  Усмихни се.
                  Постой при мен в нощта.
                  Не си ходи.
                  Не ме оставяй със тъгата.
                  Върни се.

                  Хубавица! 

                         --------------------------------------------------------
                        * - свободна интерпетация на текста на песента













Човек дори добре да живее - не може без rock`n`roll!
 

Free counters!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментарите са Ваша отговорност